ŠTO JE STARCARD VRIJEDNOSNA KARTICA?

StarCard vrijednosna kartica je višenamjenski poklon bon obliku vrijednosne kartice koji se može kupiti online (www.starcard.hr) ili u našim partnerskim trgovinama (https://starcard.hr/prodajna-mjesta/). StarCard vrijednosna kartica pogodna je za sve jer svojom širokom ponudom zadovoljava svačije želje i tematski se prilagođava različitim prilikama.

KAKO MOGU KUPITI STARCARD KARTICU?

StarCard karticu možete kupiti putem naše web stranice www.starcard.hr klikom na gumb “Kupi”. Odaberite željeni motiv i vrijednost kartice, potvrdite odabir, a stranica će vas preusmjeriti na postupak kupnje. Kada kupnja završi, primit ćete potvrdu svoje narudžbe, a čestitka vam stiže nekoliko dana kasnije na naznačenu poštansku adresu.

StarCard kartica je zaštićena od krađe s kodom koji treba unijeti u kutiju nakon aktivacije vaučera. Kada je uspješno aktivirate, ponovno ćemo vam poslati e-mail kako biste bili sigurni da je kartica uspješno aktivirana.

KOLIKO DUGO ĆU ČEKATI DOSTAVU SVOJE STARCARD KARTICE?

Radnim danima pružamo brzu dostavu u cijeloj Hrvatskoj, odnosno dostava je sljedećeg radnog dana do 12:00 sati. U vrijeme povećanja opterećenja usluge, dostava može trajati do 3 radna dana. Narudžbe koje se podnosu nakon 12:00 sati bit će obrađene i poslane poštom sljedećeg radnog dana, odnosno 4 radna dana u slučaju povećanja opterećenja usluge. U slučaju da proizvod nije na zalihi, molimo da nas kontaktirate na [email protected] ili tel. 01 457 22 88 svakim radnim danom između 8-16h, a obavlja je GLS.

DOSTAVLJATE LI VAN HRVATSKE?

Za isporuku van Hrvatske nam se možete obratite na [email protected] ili tel. 01 457 22 88 svakim radnim danom između 8-16h.

GDJE SE NALAZE PODACI O PARTNERIMA?

Informacije o prodavaonicama u kojima možete upotrijebiti StarCard karticu možete pronaći na našoj web stranici, koja navodi sve aktualne davatelje usluga s kojima radimo. Ako određenog partnera ne pronađete, to znači da više nije u našoj ponudi.

KOLIKO VREMENA TREBA DA SE STARCARD KARTICA AKTIVIRA?

StarCard kartica je za upotrebu dostupna odmah nakon aktivacije s kodom navedenim na poleđini kartice.

KOJI SU UVJETI PLAĆANJA I ISPORUKE?

Plaćanje StarCard kartice moguće je putem bankovnih kartica, uplatom na račun ili putem PayPal računa. Dostavu na adresu obavlja GLS.

GDJE SE MOGU KUPITI STARCARD KARTICE?

StarCard kartice mogu se kupiti na web stranici www.starcard.hr i u našim partnerskim trgovinama. Narudžbe također primamo na [email protected] ili tel. 01 457 22 88 svakim radnim danom između 8-16h.

KOLIKO DUGO VRIJEDI STARCARD KARTICA?

Sve kartice su zaštićene tehnologijom S-Pay, što znači da se kartice aktiviraju prilikom kupnje na blagajni ili kada ih aktivirate u našem centru. Valjanost kartice je 2 godine od datuma kupnje.

KAKO PROVJERITI VRIJEDNOST KARTICE?

Vrijednost StarCard kartice provjerite na našoj web stranici (www.starcard.hr) pod „VRIJEDNOST KARTICE”.

AKTIVIRAO SAM STARCARD NA WEB STRANICI, ALI NA E-MAIL ADRESU NISAM PRIMIO POTVRDU.

Ako ste već aktivirali StarCard na web stranici, ali niste primili e-mail vaučer na e-adresu, prvo provjerite je li e-mail otišao u neželjenu poštu. Ako ne možete pronaći e-mail, kontaktirajte nas na [email protected] ili tel. 01 457 22 88 svakim radnim danom između 8-16h pa ćemo vam osobno pomoći.

U TRGOVINI SU MI REKLI DA JE KARTICA ISTEKLA ILI DA NIJE VALJANA, ŠTO DA RADIM?

U tom slučaju vas molimo da nas kontaktirate na [email protected] ili tel. 01 457 22 88 svakim radnim danom između 8-16h pa ćemo vam osobno pomoći.

JESU LI MOJI OSOBNI PODACI ZAŠTIĆENI?

Naravno! Vaši osobni podaci koriste se isključivo u svrhe StarCard poslovanja i neće biti preneseni trećim stranama. Pročitajte naša Pravila o privatnosti.